måndag 10 december 2012

Telefon om routern

Idag har jag ringt Elin F och berättat hela historian från början. Man blir psykiskt utmattad när man måste prata om samma sak hela tiden - har de inte någon möjlighet att se tidigare ärenden/samtal?

I alla fall svaren har i början blivit som vanligt - "skicka in routern så kollar man om den fungerar bra", "du kan låna router från våran 3butik" osv.

Till slut efter att jag har berättat många gånger att utrustningen som inte fungerar bör bytas fått jag lov att de ska skicka till mig en ny router samtidigt som en reparationsorder har skapats för att skicka tillbaka min nuvarande router...

Vi får se hur det går...

Jag har till slut bestämt mig att skapa denna blogg för att följa upp vad och när det händer saker - jag kan kanske hänvisa till bloggen i stället för att berätta hela historian. Jag har berättat detta till Elin under dagens samtal. Jag är på något sätt desperat och om de inte kan lösa problemet snart så anmäller jag ärendet först till Kundombudsmannen på Tre och sedan även vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar