tisdag 29 januari 2013

Kundens kommentarer

Jag har glömt att berätta att strax efter jag fått routern tillbaka (efter den 2:a så kallad "reparationen") skrev jag ett inlägg på http://www.fairshopping.se/opinions/view/14683

2013-01-20

"Så serien fortsätter - routern kom till mig tillbaka 16/1 med en anteckning att den var felfri... Det fungerar inte alls förstås - inget har ju hänt. Vill man läsa hela historien - kolla gärna bloggen http://tre-pa-en.blogspot.se/ och senaste inlägg...

Johnny från Tres Kundservice har förstås inte hört av sig än så länge. Jag är inte förvånad..."


* * *

Jag har också kollat och ser att min kommentar från 2013-01-07 blev godkänd på Rejta.se
http://www.rejta.se/omdome/137552/hi3g+access+ab

Företaget Tre har ett snittomdöme på 1,62 (av max 5) enligt de 141 omdömen - det är faktiskt inte alls imponerande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar