fredag 11 januari 2013

Svar på Fairshopping.se

Jag har skrivit en kommentar på Fairshopping.se där jag svarar på inlägg från Tre:

"Hej Johnny!

Egentligen är ditt svar samma sort som jag fått hela tiden sedan i början på oktober - gör si eller så, prova detta och detta... Ingenting har dock hänt - bredbandet har inte fungerat bra någon gång och det är bara jag som vet hur mycket tid har jag förlorat pga detta.

Jag har blivit desperat och bett om att få byta routern. Det har jag inte fått göra utan var tvungen att skicka den gamla tillbaka andra gången... Jag har faktiskt inte något hopp längre att det kan gå bra i fortsättningen heller. Förmodligen får jag tillbaka min router med en anteckning (som tidigare) "Enheten fungerar korrekt" och då är vi på ruta 1 igen...

Visst ska jag vänta och ser fram emot att hitta någon fungerande lösning men hur länge kan det ta innan man kan ge upp helt och hållet? Jag är redan uppgiven och det är ju ni som försöker att övertala mig att prova något mera som jag inte själv tror på... Jag skulle vilja helre reklamera den tjänsten och avsluta vårt samarbete (min abonnemang hos Tre) så fort det går. Vad säger du om detta?

Med vänlig hälsning
Kamil"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar