torsdag 14 februari 2013

Fler frågor från Tre

Idag har jag fått ett mejl från Nils E - Handläggare Kundrelationer som skulle ta hand om min reklamation.

NILS

"Tack för uppgifterna. Vad fĺr du för hastighet om du gör en mätning i din telefon? Upplever du samma sak med telefonen eller har uppkopplingen en högre hastighet och/eller är stabilare i den?"

Jag har blivit helt enkelt upprörd och skrev ett mejl där jag försökte att vara lungn men vet inte om jag lyckatss:

JAG

"Jag känner mig trött svara på frågor hela tiden. Varför ställer du en till fråga? Jag har svarat på allt, gjort allt jag kunde och vad ni föreslagit för att komma till rätta, väntat 4 månaderna och nu räcker det för mig. Ändrar mitt svar någonting överhuvudtaget? Har du någon mera fundering kring hela den handläggningen som jag var tvungen att genomgå?

Men visst, sista gången svarar jag:
- Det har varit något bättre med telefonen men det hände att uppkopplingen avbröt. Samtidigt fungerar olika telefonerna olika och om man inte är aktiv längre tid så slutar USB delning fungera, då måste man koppla upp igen...

Jag anser att nu får du ta ställning till min reklamation - jag hoppas att du har fått information vad som gjorts och vad som inte gjorts.

Så om du vill ställa en fråga till så var god och förklara samtidigt vad som jag kan förvänta mig från svaret och hur många frågor har ni kvar. Det är ju på detta sättet jag känner mig lurad eftersom jag har blivit lovat att lösningen fanns och inte kunnat utnyttja 14 dagars ångerrätt.

Jag tycker att någon gång måste vi AVSLUTA processen som pågår och som heter "leta efter möjliga fel". Om ni inte kan hjälpa inom 4 mĺnaderna så är jag mycket tveksam om det blir du som till sist hittar en lösning.

Från och med nu skulle jag be dig kontakta mig avseende REKLAMATION och
inte avseende tekniska problem eftersom de har inte blivit lösta..."


Hur många gånger måste man ringa Tre och berätta att allt har redan hänt och nu räcker det nog???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar