måndag 25 februari 2013

Reklamation godkänd!

Idag ringde jag först den tekniska supporten som en gång till började ställa frågor kring felsökningen...

"Har du kunnat kolla routern någon annanstans?" frågade mig någon tjej (Elin) därifrån. Och en gång till var jag tvungen att förklara att jag inte har möjligheter att kolla hur bredbandet skulle fungera "någon annanstans" eftersom jag kan helt enkelt inge ägna massa tid åt detta som inte alls ger mig någon ändring hemma...

Jag sa till slut att målet var att reklamera tjänsten, inte att gå tillbaka till den tekniska supporten. Då blev jag kopplad till kundtjänst och pratade med Fabian. Han visste nästan inget om problemet men gick och pratade med Nills E (som jag varit i kontakt med angående reklamation) och kom tillbaka med information att reklamationen är godkänd!

TILL SLUT!!!

Det ända som jag nu behöver göra är att skicka utrustningen till 3 Godsmottagning i Stockholm. Fabian lovade att de skulle stänga av abonemanget och inte kräva någon bindningstid längre.

Så nu återstår det bara att testa vilka andra leverantörer finns och hur man kan skaffa sig bredbandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar