torsdag 14 februari 2013

Kaos med reparationer på Tre

Idag har jag fått ett automatisk mejl från 3:

"Verkstaden har nu tagit emot din serviceorder C1301180441 . Du kan enkelt följa din order på tre.se/mitt3 eller anovo.se. Kom ihåg att ange ditt serviceordernummer i eventuellt mail till butiken. Med vänlig hälsning 3"

Så jag kollade direkt i Mitt3 där man kan hitta så kallat 3Repair som jag haft så mycket problem med. Där står det faktiskt att denna order är avslutad.


Vet de överhuvudtaget vad de gör? Har de börjat med något nytt?

* * *

Jag har samtidigt märkt något nytt gällande beskrivning av mina abonemang:


Vad menas med att 3Bredband Max (det är ju denna abonemang jag vill reklamera) är "tom 04/02-13"? Är det redan avslutat? Hur är det då att jag fortsätter med reklamation hela tiden?

Det finns en förklaring men det är mera science-fiction - Tre finns i någon form av parallel värld där tiden går långsammare så att de är några veckor bakom oss här och nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar